SPONSORZY GŁÓWNI

Oficjalny Partner Serwisu

Janusz Uznański - Rzecznik Polskiego Związku Piłki Siatkowej, 8 grudnia 2016

7 grudnia zainaugurowała działalność spółka eSport Polska S.A. powstała z inicjatywy Polskiego Związku Piłki Siatkowej i Macro Games S.A.

7 grudnia zainaugurowała działalność spółka eSport Polska S.A. powstała z inicjatywy Polskiego Związku Piłki Siatkowej i Macro Games S.A.

Misją inicjatywy jest stworzenie oraz prowadzenie innowacyjnego portalu internetowego dedykowanego kibicom piłki siatkowej pod adresem www.pzps.pl. W ramach współpracy wykorzystana zostanie synergia wiedzy, doświadczenia i kompetencji Macro Games S.A. oraz  PZPS.

Planowany portal ma w zamierzeniu oferować usługi w obszarze e-commerce i m-commerce, w modelu e-sport oraz poprzez multiaplikację mobilną dla kibiców siatkówki. Budowanie nowego wizerunku w mediach elektronicznych zostanie uzupełnione również o sklep internetowy, adaptujący się do bieżących wydarzeń, sympatii, oczekiwań kibiców siatkówki oraz wdrożone zostaną dedykowane rozwiązania lojalnościowe dla klientów.

Dodatkowo nowo powstała spółka eSport Polska S.A. ma zaprojektować i wprowadzić aplikację mobilną – portfel kibica oraz gry komputerowe i ligę e-sportową.

Współpraca z PZPS pozwoli spółce Macro Games S.A. na rozszerzenie zakresu działalności poprzez wdrożenie innowacyjnych rozwiązań internetowych dedykowanych do jednej z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce. Polski Związek Piłki Siatkowej zyskuje szerokie możliwości jeszcze skuteczniejszego dotarcia do swoich znakomitych fanów i zaoferowania im unikatowych technologii i produktów. Portal www.pzps.pl zostanie wzbogacony m.in. o technologię wykorzystującą VR (virtual reality – wirtualna rzeczywistość́) i AR (augumented reality – rozszerzona rzeczywistość).

Nawiązanie współpracy z PZPS stanowi potwierdzenie pozycji Macro Games S.A. jako doświadczonego i wiarygodnego partnera biznesowego na rynku nowych technologii. Jednocześnie możliwość połączenia potencjału i kompetencji spółki z potencjałem komercyjnym siatkówki, jako jednej z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, stwarza dla udziałowców znakomitą okazję do uzyskania wielu korzyści podnoszących wartość dyscypliny i służących jej popularyzacji.